
La base de la safata és de plàstic rígid, apte pel consum alimentari, ideal per a sostenir els glaçons sobre qualsevol superfície.
Les cavitats per a fer els glaçons són variades en funció de cada model, pensats per a diferents utilitats, sempre facilitant una bona i refrescant experiència.
Amb aquest model es podran fer glaçons allargats i estrets, ideals per ampolles d'aigua o refrescos amb obertura petita.
La tapa és de silicona, una làmina fina de silicona que permet eliminar l'aigua sobrant amb facilitat, alhora que queda adherida per mantenir els glaçons protegits.
Té una capacitat de 12 glaçons, fàcilment extraïbles.
- Amplada (cm)
- 14 (caixa)
- Profunditat (cm)
- 35
- Alçada (cm)
- 3
- Material
- Plàstic
- Material
- Silicona
- Procedència
- Amèrica
T'enviarem la teva compra de seguida! Tingues en compte que els terminis que t'indiquem per cada producte són en dies laborables.
Recorda que t'enviarem la teva compra gratis! per la promoció especial de nova web a tot el territori espanyol i català de la península.
Si el que compres no t'agrada o arriba en mal estat, podràs tramitar la devolució corresponent a cada cas.
És important que el producte estigui en perfectes condicions i conservis l'embalatge original.
Per més detalls dels enviaments i devolucions de la teva compra, consulta a Condicions d'ús, els apartats lliurament i devolucions.
No et quedis amb el dubte! Tens moltes opcions per contactar amb nosaltres
![]() |
![]() |
![]() |
truca'ns al 972 200 178 (de dilluns a divendres de 10:00 a 13:00 i de 16:00 a 19:00) |
escriu-nos al mail et respondrem de seguida |
xategem? pregunta'ns al xat de la web i ho resolem al moment |
Segueix-nos i estigues al dia! no et perdis les nostres novetats i ofertes
![]() |
![]() |
subscriu-te a la nostra newsletter per estar a el dia de les novetats,descomptes especials i promocions |
al nostre instagram hi trobaràs inspiració i atendrem tots el vostres comentaris o missatges directes |